Italijanski nameštaj od proizvodnje do prodaje
Italijanski nameštaj se ubraja u jedan od kvalitetnijih nameštaja koji je jedinstven po svom dizajnu i kreativnosti. Pristupačnost kupcu je veoma cenjena osobina ovog nameštaja. Svakom vlasniku nameštaja najbitnije karakteristike ovog proizvoda su njegova upotrebljivost, odnosno korisnost i dekorativni efekat i pristupačna cena.
Ispitivanje tržišta
Početak izrade nameštaja je analiza tržista i zahtevi odredjenih zemalja i kupaca, kao i odgovor njihovim zahtevima. Običaji i način življenja pojedinih stanovnika u različitim delovima sveta je različit i treba da bude prilagodjen kako po materijalu, kvalitetu tako i navikama korisnika. Prosečni period zamene nameštaja, kao i boje i dizajn, jednostavnost upotrebe jedne su od tema analiza tržišta, za potrebe stanovništva.
Dizajn nameštaja
Nacrte nameštaja, njihov dizajn rade timovi dizajnera enterijera, ili pojedninac u zavisnosti od potreba preduzeća. Rade se periodično različite kolekcije koje daju različitu ponudu, za odredjene vrste prostora. Treba da se menja kompozicija i organizacija nameštaja, i svaki komad treba da daju pečat i unikatnost italijanskog nameštaja.
Proizvodnja nameštaja
Proizvodnja nameštaja se odvija u halama opremljenim za njihovu izradu. Postupci su obrade materijala , sečenje, sklapanja komponenti, oblikovanje. Proizvodnja i izrada drvenog nameštaja podseća na izradu u bilo kojoj drugoj preradjivačkoj industriji koja radi sa drvetom. Koristi se drvo najvećeg kvaliteta kao orah, palisander, hrast. Odabir materijala i njihova obrada radovi sa materijalima spadaju u proizvodnju nameštaja, a proces proizvodnje zavisi od vrsta nameštaja. Pojedini unikatni komadi nameštaja mogu da rade se ručno i time im se daje jedinstven kvalitet i unikatnost.
Distribucija i prodaja
Italijanski nameštaj je brend u svetu i pojedine marke imaju svoja predstavništva u preko 130 zemlje sveta. Odredjeni nameštaj se proizvodi iskljucivo za jednu vrstu tržišta i distribuira u te zemlje. Izgled nameštaja se razlikuje od jedne do druge zemlje i predstavlja svojevrstan pečat i prepoznatljivost odredjene kulture.
Poznate marke italijanskog nameštaja kao sto su Euro design, Natuzzi, Dilleta mogu se naći u prodaji u mnogim zemljama u svetu. Raznolikost i odabir boja, stil i dizajn daju primenu italijanskog nameštaja, jedinstven su brend i imaju svoju primenu u svakom enterijeru.
Kao i za svaki proizvod ili uslugu, tako i za italijanski stilski namestaj je ispitivanje trzista od velike vaznosti kada se zeli na pravi nacin plasirati pomenuti proizvod. Temeljna trazisna analiza, olaksace i istale poslovne procese, a mi cemo se lako odluciti da se bas taj stilski namestaj nadje u nasim domovima.
ОдговориИзбриши