субота, 18. октобар 2014.

Moderan i stilizovan kancelarijski nameštaj


U kancelariji, ofisu, mnogi ljudi provode značajan deo svog života. Boravak u udobnom, modernom okruženju sa finim i stilizovanim stolovima, sotilicama, foteljama, ormanima, čini nas srećnijima, nadahnutijima za posao, i što je za poslodavce posebno važno i korisno, a da nisu ni svesni toga, produktivnijim na radnom mestu. 

Dakle, poslodavci, vlasnici, ulažite u stilski enterijer svojih radnika, višestruko će vam se vratiti.


Izbor stilizovanog kancelarijskog nameštaja


Moderan kancelarijski nameštaj je danas veoma dostupan. U velikom broju slučajeva otvorene boje, poput bele čine da radni šprostor zablista. Sjajni beli radni stolovi, stolice i ostali kancelarijski nameštaj učniće da vaš prosotr zablista a klijenti uživaju u vremenu provedenom u takvom okruženju.
Jer, nije nikakva tajna da mnogi vrhunski teoretičari, arhitekte i dizajneri posebno naglašavaju da nije svejedno u kakvom radnom okruženju boravimo, jer taj prosto stvara dvostruki efekat.
  • Prvi, on u velikoj meri utiče na klijente i njihovo mišljenje o našem poslu i poslovnosti.
  • Drugo, nameštaj u ofisu utiče i na osećanja zaposlenih, njihovo raspoloženje, a ono je često mera uspeha u komunikaciji sa klijentima.



Takođe, stilizovan kancelarijski nameštaj može da podiže inspirativnost, kreativnost i nadahnutost zaposlenih, što u današnje vreme može da bude ta nit koja razdvaja uspešne od onih manje uspešnih.
Jedna od proverenih dobitnih kombinacija je izbor bele kao neutralne boje pozadine, koja i generalno stvara utisak jasnoće. 


Klijenti vole da se osećaju udobno

Svako od nas dođe u situaciju da kupuje nešto vredno za njega. Bilo da je to stan, automobili, neki kuhinjski deo, kada dođete u fazu da vršite kupovinu očekujete da taj proces bude i nekim delom svečan. Ako na primer kupujete stan, ili automobil, pa dođete u agenciju za nekretnine ili prodajni salon, očekujete prijem na nivou. 
Kupac mora da se oseti da je makar u jednom trenutku on u centru sveta, a vešti prodavci, potpomognuti ukusnim i stilizovanim nameštajem, lakše će ostvariti taj cilj.
Dakle, za kupca veća kupovina najčešće nije baš svakodnevna situacija, a pošto se odvaja od, uglavno, značajnog novca za njega, ima očekivanja da to sve protekne otmeno i svečano. Komforna i udobna atmosfera, enterijer, pomoći će i potencijalnom klijentu da se lakše odvoji od teško stečenog novca. 

Nije nikakva tajna da se velike i uspešne firme veoma trude da kreativno biraju izuzetne enterijere kancelarija. Pored odraza raskoša i moći ima tu još nečega, što ih čini dobitnicima u očima drugih.


Umesto zaključka




Nove, ali i stare studije, nedvosmisleno dokazuju napred iznesene stavove, da okolina, sredina, mogu da imaju negativan ili pozitivan uticaj na  raspoloženje radnika. Iz tog razloga, planiranje u opremanje enterijera je pametna i racionalna investicija, pa je možda i konačno vreme da se veća pažnja posveti ulaganju u savršen ambijent za biznis.